Do tejto sekcie môžete pridávať príspevky ohľadne problémov vašich BMW. V čo najrýchlejšom čase vám budeme odpovedať.

Pre odoslanie dotazu je potrebné mať zapnutý JavaScript

Meno:     E-mail:     

Dotaz:

Nezobrazuj e-mail  

 

Dotazy

Oznam: Nakoľko mám problém z kapacitou v guestbooku(príspevky), ktorá je obmedzená na cca. 600 príspevkov, tak som nútený staré príspevky zálohovať a premazávať!
<<first - <previous - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - next> - last>>
Odoslané od Jan Valentin dňa April 20, 2020 - 10:34 am
Dobry den, na BMW E71, 180 kw, N57 3.0 D diagnostika Delphi kod chyby A2C6(tlacitkozvedani zadniho vika, zkrat na plus, trvala zavada) diagnostikou ide v 4 krokoch veko zodvihnut do max otvorenej polohy ako i rovnako uzavriet, z coho dedukujem ze vretenovite zdvihace su OK, mpze provlem sposobovat len spinac a jeho vymena to riesi? S uctou ocakavajuc vase stanovisko Jan Valentin

Odpoveď: No treba pozrieť kabeláž a funkcionalitu tlačítka, je to klasické analógové tlačítko...
Odoslané od Dominik dňa April 20, 2020 - 10:32 am
Dobrý deň.
Mám problém s mojim Bmw e46 330d135kw 2000r.v.
Auto jazdilo normálne ale teraz s ničoho nič auto začalo trhať vždy pri zoslapnuti plynu , auto nemá ani taký ťah ako pred tým. Na voľno behu sa motor trasie aj s celým autom zdá sa jak keby nejde na všetkých 6 valcov . Auto keď ide po rovine tak jak keby sa nič nedeje všetko poriadku tak isto aj keď pridám na voľno behu všetko je ok .
Ďakujem za odpoveď

Odpoveď: Ťažko povedať, musel by som to vidieť...
Odoslané od richard polakovič dňa April 14, 2020 - 01:18 pm
Bmw 330d cabrio

Odpoveď: Odpoveď vyššie...
Odoslané od richard polakovič dňa April 14, 2020 - 01:17 pm
Pravidelny zvuk na (od vodiča) v lavej strane pri motore. Prirovnal by som to ako ked zaba kvaka,, ale rychlejsie,, pocut to majma vo volnobehu

Odpoveď: Neviem aké auto, nevie ak motor, neviem nič o aute, ale typnem zo skúsenosti že ide o ovládanie egr...
Odoslané od Majky dňa April 14, 2020 - 01:16 pm
Zdravím
Bmw 530D e60 160kw euro 3 automat
Na aute som menil olej filtre...
Mal som deravu hadicu čistého vzduchu a chladica egr...tie sa taktiež vymenili
Po oprave mám problém aby auto slo za jazdy nad 3500 ot.
Je hluché ak idem na pol plynu ide to celkom okej ale akonáhle dám podlahu ide to slabo a aj tak to nedám nad 3500ot. A nad 140km/hod.
Na delphy vypísalo váhu vzduchu a elektro magneticky ventil (podtlaky) to som objednal a budem to meniť len sa obávam že to nepomôže a chcem sa opýtať ake su ešte možné príčiny takého správania auta?? Egr je odstavené (odpojene od podtlaku)
Za prípadné rady a postrehy ďakujem

Odpoveď: Môže byť problém v jeho regulácii, ale aj v váhe atď...toto je chyba ktorú by som musel fyzicky otestovať...
Odoslané od David dňa April 14, 2020 - 01:15 pm
Ahoj mal by som otázku ohľadom jednej veci. Ide o to že keď nastartujem auto tak asi 5s sa trosku trasie celým autom a cítim že otáčky nie sú pohode ale po 5s auto ide fajn aj pekne padnú otáčky na normál ide o motor n52b30 keď budem vedieť pošlem aj video že čo a ako ďakujem zatiaľ za radu

Odpoveď: Toto by som tu musel mať a otestovať, ak to robí iba 5sekúnd je otázka či sa to nájde a či to má zmysel riešiť, ak by si to chcel riešiť, tak si môžeme cez mail dohodnúť nejaký termín pristavenia auta....
Odoslané od Samo dňa April 14, 2020 - 01:13 pm
Zdravim
e61 530xd 5/2008 173kw

Kardan potreboval repas - vybroval. Vymenil sa + lozisko na kardani + hardy spojka. Po vymene sa stale prejavuje trasenie ale iba pri cca 1600-1700 otackach a iba pri jemnom pridavani. Trasenie sa zvacsuje so zatazou (batozina, cestujuci ... ) Ak zosliapnem plyn viac trasenie sa neprejavi.

Dakujem

Odpoveď: Treba skúsiť odpojiť predok či to bude robiť aj naďalej...
Odoslané od Kubo dňa March 30, 2020 - 11:34 am
Zdravim. Chcem Vas velmi pekne pozoadat o radu Vas nazor.
Mam 320d F30, a uz druhy krat sa mi pocas jazdy rozsvietila kontrola ESP potom nudzovy rezim a nasledne este aj ABS. Potom mi aj obmedzilo vykon auta.Po opatovnom nastartovani funguje vsetko OK. Nakolko je situacia taka aka je, neviem s t v najblizsej dobe nikam do servisu ist.

Dakujem pekne za Vas nazor a radu.
S pozdravom
Kubo

Odpoveď: Bez diag je to iba tápanie....ak treba dohodnete si termín pristavenia auta a chybu vieme opraviť...
Odoslané od Jozef dňa March 30, 2020 - 11:33 am
V prvom rade chcem podakovat za radu ohladne chyby P046C vymenil som egr chyby zmizli. Len naskocili chyby P115D a P2909 myslis ze mam vymenit aj vahu vzduchu ? Dakujem za odpoved

Odpoveď: Treba zadaptovať egr aj váhu...
Odoslané od rudo dňa March 30, 2020 - 11:32 am
ahoj prosim o radu .mam E61 2008 525 145kw. mam problem s trasenim volantu pri brzdeni cca od 80km.uz si neviem rady asi vsetko som uz pomenil a stale trasie. kotuce BMW z autotechnik BB.asi po 500km znovu zacali triast.naboje vymenene stale trasie,kolesa vyvazene.niekto mi povedal ze vraj to moze byt softverova chyba ze to nejak pribrzduje a vysusuje kotuce ked su mokre a ze sa po niekolkych km. prehreju a zacnu triast.je to mozne? viete sa mi nato pozriet?,dakujem za odpoved

Odpoveď: Určite nie, auto samé nemôže brzdiť, ak nehovoríme v režime ACC...
Odoslané od Tomas dňa March 30, 2020 - 11:31 am
Ahoj chcem odstrániť EGR na F10 525d r.v2010 bude treba upraviť riadiacu jednotku ?rozobral som totiž sanie to som vicistil ultrazvukom ale sacie kanáliky v hlave sú tiež zasrate ....dik

Odpoveď: No ak sa vyradí egr, tak jedine úprava softu...
Odoslané od David dňa March 24, 2020 - 11:13 am
Dobrý deň, mám bmw e60 525d, po ceste stratilo výkon keď som išiel a teraz aj ťažko štartuje a plynovi pedál nereaguje

Odpoveď: Treba diag, to je základ...
Odoslané od Jozef dňa March 24, 2020 - 11:10 am
Zdravim chcem sa opytat auto BMW 5 F11 120kw mi vypisalo 3 chyby samozrejme cez lacnu diagnostiku v mobile
P255B P046C P257E viete mi poradit ? svieti kontrolka emisii. chyby sa daju vymazat ale opat naskocia po jednom dni pouzivania za odpoved dakujem

Odpoveď: Problém z EGR...
Odoslané od Rado dňa March 11, 2020 - 02:14 pm
Zdravim ta Simik,ja som ti uz pisal aj si mi odpovedal,mam BMW 520d e61 r.v.10/2007 co sa týka tych piatych dverí ze je tam problem s káblami,su vsetky na jednej strane co sa týka spiatočky osvetlenia aj diaľkové aj zadný ohrev okna?alebo su rozdelené na jednej aj druhej strane,dakujem za odpoved aby som nemal v tom zmätok este raz vdaka

Odpoveď: Je to rozložené po zväzkoch, treba pozrieť všetky.....
Odoslané od Rado dňa March 10, 2020 - 11:29 am
Ak môžem, trochu konkrétnejšie? čo pokontrolovať na čo sa zamerať? Diag vyhadzovala len žhaviče

Odpoveď: Treba sa zamerať na tú chybu increassed emission...
Odoslané od Rado dňa March 10, 2020 - 11:06 am
Zdravím. e60 530 XD 173kw. Problém: Pri volnej jazde do mierneho kopca ale aj pri zrýchlvaní, či už miernom alebo podlaha pri predbiehani, kolíšu otáčky/vynecháva (ako keď je upchatý karburátor). Potom ani prevodovka nevie čo skôr robiť. Svietilo upozornenie "increased emissions". Som po vymene žhavičov a najazdení 2000km, chyba zasvietila už len raz (keď som jazdil od domu k domu kratke vzdialenosti) ale otáčky stále skáču.
Otázka: Čo skôr pozerať, DPF alebo tesniacu gumičku pod mechatronikou v prevodovke

Odpoveď: Problém by som hľadal v motore....
Odoslané od Rado dňa March 10, 2020 - 11:05 am
Zdravim Simik,mam BMW 520d e61 r.v.10/2007,chcem sa opytat nejde mi zadný ohrev okna,spiatočka mi nesvieti a samozrejme otváranie diaľkovým,ručne kľúčom mi ide otvorit aj bliknu smerovky ked otváram aj zatváram,dakujem za radu

Odpoveď: Káble v 5tich dveroch, bežná závada ktorú riešime pomerne často...
Odoslané od Tomas dňa March 05, 2020 - 11:42 am
Tak mám ho mesiac BMW F10282321km najazdené motor 525d N57d30A rozvody vimene ďalšia vraj pri 320000km ale akurát sanie ma trápi či ho vyčistiť alebo sa to neak samo prejaví že ho treba a vstrekovacie čerpadlo týka sa to aj tejto motorizácie že sa tam objavia spomínané polovičný?a včera mi pri štartovani vyskočila pod otáčkomerom ako ti ukazuje stav batérie žltý trojuholník z výkričníkom v krúžku odchádza batéria?díky moc

Odpoveď: Treba diag, môže to byť aj dobíjanie, batérie atď...tento motor kupovať z týmito km je dosť risk...
Odoslané od Stano dňa March 05, 2020 - 11:40 am
Zdravim vas, na mojej e60 po naštartovaní studeného motora ide iba ofuk čelného skla, neskôr sa pridá ofuk spodku (nôh). Avšak v meste často stojím a keď ide motor na voľnobeh, opäť sa to vráti len ku ofuku skla. Zvláštne je že keď zvýšim otáčky, znova sa to vráti aj ku ofuku nôh a až podstatne neskôr sa pridá pravá strana stredu, ľavá nič - tá sa zapne až pri cca 68°C.

Diagnostika ukazuje len chybu vyhrievania ostrekovačov. Najprv som mal 3 krát chybný termostat za posledný rok a pol - 2x sa menil lebo prvý hádzal chybu, druhý bez chyby ale motor siel max. na 65-70°C a teraz najnovší origo termostat drží na 93°C. Keď sa motor zohreje tak všetko ide ok. Podobne v manuálnom režime to funguje.

nestretli ste sa uz nahodou s rovnakym problemom? Dik za pripadny tip.
https://youtu.be/TlpPnIfs2Uw

Odpoveď: Z týmto som sa nestretol ešte...treba tam skúsiť live diag klapiek v kúrení...
Odoslané od Roman dňa March 05, 2020 - 11:39 am
Motor 320 D M47 120 kw

Odpoveď: No to je dosť, treba sa pozrieť komplexne na motor...

<<first - <previous - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - next> - last>>