Do tejto sekcie môžete pridávať príspevky ohľadne problémov vašich BMW. V čo najrýchlejšom čase vám budeme odpovedať.
Pre odoslanie dotazu je potrebné mať zapnutý JavaScript
Dotazy
Dobrý mám BMW e60 , a mám tam veľký displej a dve mechaniky (2007) dal by sa vymeniť za ten novší z 2008 ak áno niaka približná cena ďakujem
Odpoveď: Tie CIC vychadzaju pomerne draho, keďže je to úplne iný systém, pri ktorom sa mení aj hlavný rádio modul...
dobrý deň, mám BMW 525 N47D20D r.v.2013 a chcem sa spýtať či je možné aby mi dve vírive klapky zožral motor bez poškodenia? Dve som našiel v druhom a tretom valci a v prvom a štvrtom nebolo nič. Ďakujem za odpoveď s pozdravom Humaj
Odpoveď: No pochybujem že sa nie nepoškodilo, mal by ste šťastie od boha:-))
Zdravim,chcel by som sa spytat ci by bolo mozne odstranit airbagi z riadiacej jednotky alebo tak aby mi nevyhadzovalo chybu. Jedna sa o airbagi v hlavovich opierkach na e65 2007 facelift,tukla domna dodavka a mi ich prifuklo no neviem zohnat nove,a neviem co by to stalo tak ci by sa to dalo nejako odstranit....
Odpoveď: Musel by som sa na to pozrieť keď tu bude auto.......
Dobrý deň,
mám 530 xd f10 2011. pri pohýnani sa v križovatke doľava počujem z pravej strany podvazka akoby cvakanie. Mal som už vymenenú vpravo vpredu poloos, kde bola prasknutá a vytečená manžeta. Bol som už v troch servisoch. na zdvihaku je všetko pevné, nikde nie je vôľa. Neviete mi pomôcť?
Odpoveď: No objednajte sa niekedy...
mám 530 xd f10 2011. pri pohýnani sa v križovatke doľava počujem z pravej strany podvazka akoby cvakanie. Mal som už vymenenú vpravo vpredu poloos, kde bola prasknutá a vytečená manžeta. Bol som už v troch servisoch. na zdvihaku je všetko pevné, nikde nie je vôľa. Neviete mi pomôcť?
Zdravím, mám BMW e92 325i. 2007. N52
Problém pri studenom štarte. Pri naštartovaní vybruje motor
Po 90sekund. Ustálený bez problemou. Kódy 2F71, 29E1
Po vyčistení škrtiacej klapky, nastavený škrtiacej klapky
Vymazaný chybných kódov ktoré sa nevracajú problém stále ostal
Prosím o info
Odpoveď: Neviem povedať ak nieje žiadna chyba, skúste odvetranie motora...
Problém pri studenom štarte. Pri naštartovaní vybruje motor
Po 90sekund. Ustálený bez problemou. Kódy 2F71, 29E1
Po vyčistení škrtiacej klapky, nastavený škrtiacej klapky
Vymazaný chybných kódov ktoré sa nevracajú problém stále ostal
Prosím o info
Dobrý deň, chcem sa opýtať na údajne častu závadu na e60LCI a to že mám nejakú “vôľu” vo volante. Repsktive po prejazde nerovnosti niečo vo volante klepne(pukne) taktiež pri rýchlom kmitani volantom vlavo-vpravo. Repasy nejak nik nerobí s poriadnou zárukou (activesteering) a nové riadenie stojí 1700€. Ako riešite (ak) tento problém? Ďakujem
Odpoveď: No z aktívnym nijako bohužiaľ..
Zdravím, chcel by som meniť separátor oleja keďže neviem či mi ho na aute minulý majiteľ menil. A či mám meniť aj tesnenia na intercooleri z turbo hadice, Slzí mi cez to síce málo ale neviem či to bude separatorom keďže turbo je nové. Mám e61 530xd 2006. ďakujem.
Odpoveď: Tie hadice slzia vždy, treba pretesniť....separator preventívne tiež...
Zdravím, mal by som otázku na klimatizáciu jedná sa o bmw e60 530d LCI, pri zapnutí klimatizácie počuť výrazne hrubší chod motora, jednak pri stojacom aute mi príde že ako keby viac "klepal" a pri rozbiehaní sa počuť "hučanie" pri ustálených otáčkach to nepočuť vôbec, mám sa niečoho báť podla vás?
Odpoveď: Rozvody boli robené , kontrolované??
Nazdar na x3 110kw m47 otáčky od 1900 do cca 2200 motor velmi nepríjemne hučí keď sú otáčky vyššie alebo nižšie ako som spomínal tak ide normálne,je tam nová komplet spojka so zotrvacnikom,uloženia motora,turbo,pletenec , prekontrolovane vstreky, robí to na každej rýchlosti a je to cítiť na volante čo to môže byt ? Ďakujem za každú radu čo by som ešte mohol pozrieť
Odpoveď: Neviem o aký hluk ide, tak tažko radiť...
zdravím vás, pri jazde zhasol displej a prestalo hrať rádio...
jedná sa E60 rok 2005, 530xd
je tam nejaká poistka alebo odišiel displej a celý i-drive
Vopred dík za info
Odpoveď: No je možné aj jedno aj druhé, toto auto ma 6 druhov rozdielnych zapojení a poistiek, takže tažko typovať...
jedná sa E60 rok 2005, 530xd
je tam nejaká poistka alebo odišiel displej a celý i-drive
Vopred dík za info
Zdravím,mám taký problém ktorý sa mi deje pri štarte pokiaľ auto viac hodín stojí bez štartu napríklad ráno po noci.Nestáva sa to pri každom štarte,jedná sa o jemný škripot ktorý trvá sekundu,dve a potom je pokoj.Mám podozrenie na klímu keďže mi to robí auto už dávnejšie odvtedy ako som dal vymeniť klímakompresor a mechanik ktorý mi zapájal novú klímu mi povedal že to zapojil len provizórne že nemal k tomu lepší prístup.Motor však ide v poriadku bez problémov všetko funguje na výbornú.Akurát občas sa ten škripot ozve aj cez jazdu a keď motor vypnem a znovu zapnem už to neškripoce je to zvuk podobný ako keď mi odišiel práve klímakompresor akurát vtedy to robilo stále teraz len ako som spomínal pri štarte a raz dva krát do mesiaca cez jazdu hneď po štarte ked sa rozbehnem a auto ide pričom škrkotanie prestane keď motor vypnem a zapnem.Potom ked pokračujem v jazde je všetko zrazu v poriadku.Jedná sa o model 318i,95kw,r.v.2007.Ďakujem za odpoved.
Odpoveď: Na toto neviem odpovedať, keď som to nepočul...
zdravím, mám e90 320d 120kw, na ktorom mi začali odchádzať zotrvačníky. prvý bol SACHS a po 16 mesiacoch (najazdených cca 50tis km) sa musel meniť. bol zaslaný výrobcovi v rámci reklamácie. odpoved bola, že nie je na nom žiadna výrobná vada a opotrebenie zodpovedá používaniu. tak som pred rokom dal čisto nový opať SACHS. už po 2 týždňch sa ozvalo jemné hrkanie v stredovom tuneli v kabíne. momentálne je už ten hluk nepríjemný a cítiť aj vibrácie a počuť hrkanie a hluk do kabíny), hlavne na volnobehu resp. ked nie je spojka v zábere, tak počuť hrkanie. ked stlačím a pustím spojku tak v určitom bode počuť hrkanie. (spojkové ložisko bolo menené) , pri zhasnutí motora nebúcha, ani netrhá pri rozjazde. počas jazdy v zásade nepociťujem, žiadne zásadné vibrácie. tento zotrvačník má najzdených 25 tis km. nechcem každý rok kupovať nový zotrvačník :( , je možné, že by bol niekde problém, ktorý by spôsoboval nadmerné oppotrbenie zotrvačníka? (pri prvej výmene bola urobená kontrola, či tam nie sú nejaké vôle od prevodovky a motora, ale všetko bolo v poriadku). jazdím vacsinou dlhé trasy. (alebo treba skúsiť inú značku zatrvačníka? :) (Valeo)
a ešte malý dotaz, čo môže sposobovať prítomnosť oleja v skrtiacej klapke? (nové turbo, aj odsávanie olejových pár, motor po dekarbonizáciii. (prestal sa mi konečne tratiť olej :), ale stále mi trošku slzne olej cez pružinu, ktorá vracia klapku . predtým to bolo úplne suché.
vopred vdaka za odpoved
Odpoveď: Mate KO prevodovku, zbytočne sa riešil problém tam kde nebol!!!
a ešte malý dotaz, čo môže sposobovať prítomnosť oleja v skrtiacej klapke? (nové turbo, aj odsávanie olejových pár, motor po dekarbonizáciii. (prestal sa mi konečne tratiť olej :), ale stále mi trošku slzne olej cez pružinu, ktorá vracia klapku . predtým to bolo úplne suché.
vopred vdaka za odpoved
Dobrý deň opakujem sa prepáčte, prosím vás ide o problém motora BMW e46 318i M43 rok 1998 Pri studenom štarte znižuje otáčky motora a chveje sa ako by chcelo zhasnúť ale motor beží, po nejakej chvíľke to prestane otáčky prestanú klesať, čo by to mohlo spôsobovať? Ešte jedna otázočka Keď je vonku teplejšie ale aj cez zimu sa mi to stalo, motor naštartuje a zhasne potom zase chytí a zhasne na tretí krát naštartuje a pekne beží. Za odpoveď vopred ďakujem
Odpoveď: Treba skontrolovať tesnosť motora...sací a podtlakový systém..
Dobrý deň, mám E60 2004 160kw 530d a mám problém s automatickou prevodovkou, pri podradovaní z 3 na 2 mi auto občas šklbne, auto radí pekne keď zrýchlujem aj keď spomalujem z väčšej rýchlosti, olej som menil pred mesiacom a deje sa to už cca 2 mesiace, neviem či bude treba íst vymeniť hydrospojku alebo bude chyba v niečom inom. Ďakujem
Odpoveď: Toto je veľmi ťažká otázka....môže to byť aj mechatronika v prevodovke, aj menič...Oprava nákladná....Odporúčam jazdiť, pokiaľ to ide...
Zdravím, mam bmw e60 LCI 530d 173kW m57n2 automat, chcem sa opýtať či je bežné v tomto období aby malo vozidlo prevádzkovú teplotu okolo 95-98°C pri svižnejšiej jazde, auto po nej stálo a klesla teplota max o 4°C, jazdené s vypnutou klímou, nedavno bola menená vodná pumpa+potrubie vedené k nej(spätné potrubie chladenia) lebo bolo prasknuté pri odvzdušňovacom ventile, pred tým mi držalo teplotu okolo 89-92°C ale zas bolo o pár stupňov chladnejšie, DPF off, EGR off ďakujem.
Odpoveď: No tie termostaty tak teraz vyrábajú bohužiaľ....:-(
Zdravím, bmw e91 2006, s natacacim bi xenon. Neviete poradiť ako obísť štartér aby som si tam vedel vymeniť d1s za d1s LED?
Odpoveď: Vypnúť ho, následne kontrolu svetiel a musí isť..
zdravim, na e83 2.5si mi zacal hucat zadny diferak po vymene oleja. Olej sme menili z dovodu ze tiekli obe gufera na vystupe pre poloosi. To co bolo v diferaku by som radsej ani olejom nenazval. Pls mate nejake skusenosti s diferencialmi? vopred dakujem za odpoved
Odpoveď: Len výmena bohužiaľ...jeden trik, skúsiť natlačiť grafitovú vazelínu, ale to je iba pokus...
Dobrý deň p.Simík. Mám nasledovný problem s mojim BMW X3 E83 3,0sd, pri určitej rýchlosti mi vibruje vozidlo.Vibrácie vychádzajú niekde v strede vozidla. Nemôže to robiť rozvodovka.Prosím skúste mi poradiť.Ďakujem za odpoveď
Odpoveď: Treba skúsiť odpojiť kardan....
Odlučovače tzv. olejové separatory.
mám E 90 r.v. 04/2007 , týka sa ma táto problematika s odlučovačom ?
Odpoveď: Neviem aký máte motor..ak diesel tak sa to netýka pokiaľ nežerie olej...
mám E 90 r.v. 04/2007 , týka sa ma táto problematika s odlučovačom ?
Dobry deň, mám Bmw E61, ročník 2005. Poslednom čase mi začalo niečo rapkat od prednej nápravy, autoservise mi neprišli na problém. Už som vymenil komplet prednú nápravu, a ešte k tomu aj predné brzdy. Ale problém za neodstranil, viete mi prosím poradiť čo by ten zvuk mohol robiť, robí to len pri rozjazde a keď mám vytoceny volant doprava a keď sa rozbieham. Ďakujem
Odpoveď: Bohužiaľ bez obhliadky neviem...
Powered by
The Easy PHP Guestbook