Do tejto sekcie môžete pridávať príspevky ohľadne problémov vašich BMW. V čo najrýchlejšom čase vám budeme odpovedať.

Pre odoslanie dotazu je potrebné mať zapnutý JavaScript

Meno:     E-mail:     

Dotaz:

Nezobrazuj e-mail  

 

Dotazy

Oznam: Nakoľko mám problém z kapacitou v guestbooku(príspevky), ktorá je obmedzená na cca. 600 príspevkov, tak som nútený staré príspevky zálohovať a premazávať!
<<first - <previous - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - next> - last>>
Odoslané od Kristian dňa October 13, 2020 - 11:35 am
Zdravim mam otazku ohladne bmw n52b25a pri studenom starte motor pekne nastartuje a ked uz otacky zacnu klesat tak autom doslova zatrasie a potom sa to urovna pekne v com moze byt problem?? Dakujem

Odpoveď: Neviem povedať od stola, ale tieto autá niektoré s tým majú problém, pri prepínaní na valvetronic...
Odoslané od Laco dňa October 13, 2020 - 11:36 am
Dobry den,mam taky problem,mame bmw e39 530d 142kw automart a zacalo to pri plynulej jazde jemne trhat,proste zrychluje a spomaluje,je jedno jaka rychlost je zaradena,pri plynulej jazde cuka,menili sa podtlakove hadicky,precistila sa vaha vzduchu,vymenil sa olej aj filter v automate,a ziadna zmena,diagnostika neukazuje ziadnu chybu

Odpoveď: Treba pozrieť live dáta....čo to spôsobuje...
Odoslané od Marko dňa October 13, 2020 - 11:38 am
zdravim mam BMW e60 530d 160kw rok vyroby 2007 mam jednu zavadu na aute mizne mi voda v nadobke .. emulziu na viecku nemam olej v norme jak vzdy v nadobke nie su stopi po oleji vodna pumpa neprepusta vodu auto natalakovane bolo v servise nikde nic ziata stopa po vode neviem kde ke chyba za chvilu tu je zima chladiaca zmes tam uz ani neni prosim o radu

Odpoveď: Na tých motoroch býva viac únikov...
Odoslané od Edy dňa October 13, 2020 - 11:39 am
bmw e60 530d 170kw na volnobeh asi po cca pol hodine auto dlhsie stalo nejazdilo zacali kolisat otacky az do zdochnutia motoru potom spatny start a hned zdochol motor kam sa pozret dakujem za odpoved

Odpoveď: Jedine do servisu, doma s tým nič laik neurobí....
Odoslané od Juraj dňa October 13, 2020 - 11:40 am
Problem e46 320d 2001 compact ,stále sviecaju svetlá brzdové aj kontrolka ABS a kontrolka ručnej brzdi ,začnu sviecať žltim a hned potom červenim po zapnutí kluča. V čom bi mohol byt problem

Odpoveď: Diagnostika....
Odoslané od Martin dňa October 13, 2020 - 11:43 am
Zdravím, mám problém u e46 320d 2004. Auto pri otáčkach medzi 3000-3500 výplne plynový pedál a ako keby sa začne dusiť a úplne stratí ťah po pustení plynového pedálu motor jak keby zle odchádzal vzduch. Vymenený egr ventil aj úplne nové turbo. V čom by mohli byť problémy

Odpoveď: V preplnovaní, toto spôsobuje zle nastavená turbína často....ale je to len typ...
Odoslané od Lukas dňa October 13, 2020 - 11:46 am
Zdravim Simik,Ja som od Bardejova a mám problém z mojou e90 začína sa objavovať taká vec že pri studenom motore keď začne tlačiť turbo tak prestane ťahať auto a začne tlakováť motor až cez vicko motora vytlačí olej môže to robiť separator oleja?Neni origo,motor M47 120kw

Vďaka.

Odpoveď: No to je zvláštna chyba, vymeň ho za origo, aj keď si myslím že by to nemalo robiť...
Odoslané od Tomáš dňa October 13, 2020 - 11:48 am
Dobrý mám BMW e60 , a mám tam veľký displej a dve mechaniky (2007) dal by sa vymeniť za ten novší z 2008 ak áno niaka približná cena ďakujem

Odpoveď: Tie CIC vychadzaju pomerne draho, keďže je to úplne iný systém, pri ktorom sa mení aj hlavný rádio modul...
Odoslané od Julius dňa October 13, 2020 - 11:50 am
dobrý deň, mám BMW 525 N47D20D r.v.2013 a chcem sa spýtať či je možné aby mi dve vírive klapky zožral motor bez poškodenia? Dve som našiel v druhom a tretom valci a v prvom a štvrtom nebolo nič. Ďakujem za odpoveď s pozdravom Humaj

Odpoveď: No pochybujem že sa nie nepoškodilo, mal by ste šťastie od boha:-))
Odoslané od marek dňa October 13, 2020 - 11:51 am
Zdravim,chcel by som sa spytat ci by bolo mozne odstranit airbagi z riadiacej jednotky alebo tak aby mi nevyhadzovalo chybu. Jedna sa o airbagi v hlavovich opierkach na e65 2007 facelift,tukla domna dodavka a mi ich prifuklo no neviem zohnat nove,a neviem co by to stalo tak ci by sa to dalo nejako odstranit....

Odpoveď: Musel by som sa na to pozrieť keď tu bude auto.......
Odoslané od Martin dňa October 13, 2020 - 11:52 am
Dobrý deň,
mám 530 xd f10 2011. pri pohýnani sa v križovatke doľava počujem z pravej strany podvazka akoby cvakanie. Mal som už vymenenú vpravo vpredu poloos, kde bola prasknutá a vytečená manžeta. Bol som už v troch servisoch. na zdvihaku je všetko pevné, nikde nie je vôľa. Neviete mi pomôcť?

Odpoveď: No objednajte sa niekedy...
Odoslané od Robert dňa October 13, 2020 - 11:53 am
Zdravím, mám BMW e92 325i. 2007. N52
Problém pri studenom štarte. Pri naštartovaní vybruje motor
Po 90sekund. Ustálený bez problemou. Kódy 2F71, 29E1
Po vyčistení škrtiacej klapky, nastavený škrtiacej klapky
Vymazaný chybných kódov ktoré sa nevracajú problém stále ostal
Prosím o info

Odpoveď: Neviem povedať ak nieje žiadna chyba, skúste odvetranie motora...
Odoslané od Vojto dňa October 13, 2020 - 11:55 am
Dobrý deň, chcem sa opýtať na údajne častu závadu na e60LCI a to že mám nejakú “vôľu” vo volante. Repsktive po prejazde nerovnosti niečo vo volante klepne(pukne) taktiež pri rýchlom kmitani volantom vlavo-vpravo. Repasy nejak nik nerobí s poriadnou zárukou (activesteering) a nové riadenie stojí 1700€. Ako riešite (ak) tento problém? Ďakujem

Odpoveď: No z aktívnym nijako bohužiaľ..
Odoslané od Ado dňa October 13, 2020 - 11:56 am
Zdravím, chcel by som meniť separátor oleja keďže neviem či mi ho na aute minulý majiteľ menil. A či mám meniť aj tesnenia na intercooleri z turbo hadice, Slzí mi cez to síce málo ale neviem či to bude separatorom keďže turbo je nové. Mám e61 530xd 2006. ďakujem.

Odpoveď: Tie hadice slzia vždy, treba pretesniť....separator preventívne tiež...
Odoslané od Peter dňa October 13, 2020 - 11:57 am
Zdravím, mal by som otázku na klimatizáciu jedná sa o bmw e60 530d LCI, pri zapnutí klimatizácie počuť výrazne hrubší chod motora, jednak pri stojacom aute mi príde že ako keby viac "klepal" a pri rozbiehaní sa počuť "hučanie" pri ustálených otáčkach to nepočuť vôbec, mám sa niečoho báť podla vás?

Odpoveď: Rozvody boli robené , kontrolované??
Odoslané od Martin dňa October 13, 2020 - 11:58 am
Nazdar na x3 110kw m47 otáčky od 1900 do cca 2200 motor velmi nepríjemne hučí keď sú otáčky vyššie alebo nižšie ako som spomínal tak ide normálne,je tam nová komplet spojka so zotrvacnikom,uloženia motora,turbo,pletenec , prekontrolovane vstreky, robí to na každej rýchlosti a je to cítiť na volante čo to môže byt ? Ďakujem za každú radu čo by som ešte mohol pozrieť

Odpoveď: Neviem o aký hluk ide, tak tažko radiť...
Odoslané od Michal dňa October 13, 2020 - 11:59 am
zdravím vás, pri jazde zhasol displej a prestalo hrať rádio...
jedná sa E60 rok 2005, 530xd
je tam nejaká poistka alebo odišiel displej a celý i-drive
Vopred dík za info

Odpoveď: No je možné aj jedno aj druhé, toto auto ma 6 druhov rozdielnych zapojení a poistiek, takže tažko typovať...
Odoslané od Marek dňa October 13, 2020 - 12:01 pm
Zdravím,mám taký problém ktorý sa mi deje pri štarte pokiaľ auto viac hodín stojí bez štartu napríklad ráno po noci.Nestáva sa to pri každom štarte,jedná sa o jemný škripot ktorý trvá sekundu,dve a potom je pokoj.Mám podozrenie na klímu keďže mi to robí auto už dávnejšie odvtedy ako som dal vymeniť klímakompresor a mechanik ktorý mi zapájal novú klímu mi povedal že to zapojil len provizórne že nemal k tomu lepší prístup.Motor však ide v poriadku bez problémov všetko funguje na výbornú.Akurát občas sa ten škripot ozve aj cez jazdu a keď motor vypnem a znovu zapnem už to neškripoce je to zvuk podobný ako keď mi odišiel práve klímakompresor akurát vtedy to robilo stále teraz len ako som spomínal pri štarte a raz dva krát do mesiaca cez jazdu hneď po štarte ked sa rozbehnem a auto ide pričom škrkotanie prestane keď motor vypnem a zapnem.Potom ked pokračujem v jazde je všetko zrazu v poriadku.Jedná sa o model 318i,95kw,r.v.2007.Ďakujem za odpoved.

Odpoveď: Na toto neviem odpovedať, keď som to nepočul...
Odoslané od Pato dňa August 05, 2020 - 10:23 am
zdravím, mám e90 320d 120kw, na ktorom mi začali odchádzať zotrvačníky. prvý bol SACHS a po 16 mesiacoch (najazdených cca 50tis km) sa musel meniť. bol zaslaný výrobcovi v rámci reklamácie. odpoved bola, že nie je na nom žiadna výrobná vada a opotrebenie zodpovedá používaniu. tak som pred rokom dal čisto nový opať SACHS. už po 2 týždňch sa ozvalo jemné hrkanie v stredovom tuneli v kabíne. momentálne je už ten hluk nepríjemný a cítiť aj vibrácie a počuť hrkanie a hluk do kabíny), hlavne na volnobehu resp. ked nie je spojka v zábere, tak počuť hrkanie. ked stlačím a pustím spojku tak v určitom bode počuť hrkanie. (spojkové ložisko bolo menené) , pri zhasnutí motora nebúcha, ani netrhá pri rozjazde. počas jazdy v zásade nepociťujem, žiadne zásadné vibrácie. tento zotrvačník má najzdených 25 tis km. nechcem každý rok kupovať nový zotrvačník :( , je možné, že by bol niekde problém, ktorý by spôsoboval nadmerné oppotrbenie zotrvačníka? (pri prvej výmene bola urobená kontrola, či tam nie sú nejaké vôle od prevodovky a motora, ale všetko bolo v poriadku). jazdím vacsinou dlhé trasy. (alebo treba skúsiť inú značku zatrvačníka? :) (Valeo)

a ešte malý dotaz, čo môže sposobovať prítomnosť oleja v skrtiacej klapke? (nové turbo, aj odsávanie olejových pár, motor po dekarbonizáciii. (prestal sa mi konečne tratiť olej :), ale stále mi trošku slzne olej cez pružinu, ktorá vracia klapku . predtým to bolo úplne suché.

vopred vdaka za odpoved

Odpoveď: Mate KO prevodovku, zbytočne sa riešil problém tam kde nebol!!!
Odoslané od Marek dňa July 13, 2020 - 04:17 pm
Dobrý deň opakujem sa prepáčte, prosím vás ide o problém motora BMW e46 318i M43 rok 1998 Pri studenom štarte znižuje otáčky motora a chveje sa ako by chcelo zhasnúť ale motor beží, po nejakej chvíľke to prestane otáčky prestanú klesať, čo by to mohlo spôsobovať? Ešte jedna otázočka Keď je vonku teplejšie ale aj cez zimu sa mi to stalo, motor naštartuje a zhasne potom zase chytí a zhasne na tretí krát naštartuje a pekne beží. Za odpoveď vopred ďakujem

Odpoveď: Treba skontrolovať tesnosť motora...sací a podtlakový systém..

<<first - <previous - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - next> - last>>