Už Vás nebaví prísť na diagnostiku, zaplatiť a nič viac sa nedozvedieť ?
Po každej diagnostike navrhneme riešenie Vášho problému.
- Riešime aj záručný servis nových áut ktorý,nieje predplatený! T.j. každý za ktorý by ste aj v BMW platili. BEZ STRATY ZÁRUKY!!!
- Zapisujeme aj elektronickú servisnú históriu.
- Nikto nemôže motoristu nútiť navštevovať značkový servis pod hrozbou padnutia záruky. Umožňuje to nariadenie Európskej komisie.
- Servisné práce, opravy.
- Výmeny olejov v automatických prevodovkách, rozvodovkách.
- DPF filtre, kvalitné čistenie , diagnostikovanie závady zanesenia DPF.
- Elektrikárske práce, rôzne opravy elektroniky.
- Montáž retrofitov.
- Údržbu, tepovanie interiérov, leštenie karosérií.
- Opravy po havárii, klampiarske práce, lakovanie.
- Partnerská odťahová služba.
- Oprava elektrických regulácií turbodúchadiel garrett a mitsubishi.
- Unikátny systém zabezpečenia BMW.
Idete kupovať jazdené BMW ?
- Preveríme Vám auto pred / po kúpe.
- Nenechajte sa oklamať predávajúcim.
- Kontrolou auta pred kúpou možete ušetrit.
- Tisice eur na prípadnom servise.
- Nepodcenujte možný zanedbaný servis kupovananého BMW.
- Dohodnite si konzultáciu vopred pred výberom modelu,vhodnej motorizácie,km a ostatných požiadaviek vašeho vysneného BMW.
- Rád Vám poradím čomu sa vyhnúť pred kúpou.
Doporučujeme
Toto sú niektoré informácie ktoré Vám na veľa miestach neposkytnú a neporadia, ale mi sme rokmi praxe prišli na rôzne vady "faily" u BMW, ktoré neskôr spôsobujú väčšie poruchy a preto Vám odporúčame:
- Skrátit interval oleja v motore na 15 000km MAX !
- Výmena oleja v automatickej prevodovke každých 60 000km - 80 000km (prvý krát 100 000km).
- Výmena oleja v novších rozvodovkách od roku 2009 každých 30 000km - 50 000km (olej sa veľmi rýchlo opotrebuje a spáli sa, potom poškodzuje samotnú rozvodovku).
- Vymeniť rozvody na motroch M57N2,N47,N57,B47,B57 po 200 000km.
- Prevetnívna výmena vstrekovacích čerpadiel diesel motorov N a B každých 100 000km - 150 000km ( hrozí deštrukcia palivového systému v tisícových opravách).
- Vyhýbať sa prázdnej nádrži pri dieselových motoroch N a B ( hrozí deštrukcia palivového systému v tisícových opravách).
- Ďalšie cenné rady nájdete aj v našich Blogoch.
Služby
SERVIS
Ponúkame Vám pre BMW.
- Servisné práce, opravy.
- Riešime aj záručný servis nových áut ktorý,nieje predplatený! T.j. každý za ktorý by ste aj v BMW platili.BEZ STRATY ZÁRUKY!!!
- Zapisujeme aj elektronickú servisnú históriu.
- Výmeny olejov v automatických prevodovkách, rozvodovkách.
- DPF filtre, kvalitné čistenie , diagnostikovanie závady zanesenia DPF.
- Elektrikárske práce, rôzne opravy elektroniky.
- Montáž retrofitov.
- Údržbu, tepovanie interiérov, leštenie karosérií.
- Opravy po havárii, klampiarske práce, lakovanie.
- Partnerská odťahová služba.
- Oprava elektrických regulácií turbodúchadiel garrett a mitsubishi.
- Unikátny systém zabezpečenia BMW.
DIAGNOSTIKA A KÓDOVANIE
Diagnostiku vieme prísť urobiť po dohode aj k Vám.
- Zistenie príčin rôznych porúch vozidla, strata výkonu, dymivosť, nepravideľný chod, nezdravý zvuk motora, turba.
- Absolútne diagnostikovanie vozidla bmw nástrojmi.
- Vyčítanie a mazanie pamäte závad.
- Reset servisných intervalov.
- Zablokovanie stratených a odcudzených klúčov.
- Vypnutie zablokovaného kanála LMA,FRM,NFRM modulu svetiel po skrate žiarovky(bez nutnosti výmeny modulu).
- Chiptuning.
- Kódovanie komfortných funkcií.
- Vieme kontrolovať stav rozvodových reťazí v novších N47,N57,B47,B57 motoroch.
- Ponúkame Vám čiptuning (zvýšenie výkonu vašeho BMW, EGR OFF, SRC OFF, LAMBDA sondy OFF, NOX sondy OFF, APPLE CARPLAY FULL SCREEN, rôzne softwarové úprav.
NÁHRADNÉ DIELY
Kompletná ponuka náhradných dielov pre Vaše BMW.
- Predaj originálnych a alternatívnych náhradných dielov pre Vaše BMW.
PORADENSTVO
Do tejto sekcie môžete pridávať príspevky ohľadne problémov vašich BMW.
Rady cez telefón neposkytujem ! Prosím použite na to poradenstvo, prípadne E-mail.
- Čas: 16.03.2024 13:02:52 Otázka: Dobrý deň, všimol som si, že akonáhle mám nastavenú vnútornú teplotu na cca 22 stupňov tak pri zahriatí chladiacej kvapaliny na 90 stupňov, začne celým autom triasť, ako keby som dostal defekt. Trasenie nastúpi postupne, trvá max 5 min a potom samé od seba prestane. Pri teplote nastavenej na 16 stupňov sa to nedeje, alebo aspoň to nevnímam. Ďakujem pekne za radu.
Odpoveď: Fu tak toto vám neviem zodpovedať....BMW 4 Series Gran Coupe F36420i N20B20U0 135kW - Čas: 13.03.2024 11:57:39 Otázka: Dobrý deň, prosím o radu - mám BMW X1 E84 s DRIVE 18i a mám takýto problém. Za studena veľmi kolíšu otáčky a k tomu sa pridalo ešte aj zle štartovanie. Bola vymenená roz. reťaz ako aj sviečky, ale nepomohlo. Na diagnostike som bol cca 10x ale nič neukázala /všetko ako že v poriadku /. Auto má cca 70 000km a 14 rokov. Kde začať hľadať chybu ? Ďakujem za radu.
Odpoveď: Na to je rada, zmenou mechanika.....Treba vedieť hladať....BMW X1 - Sports Activity Vehicle E84X1sDrive18i N46B20O2 110kW - Čas: 12.03.2024 06:47:59 Otázka: Zdravím, mam f 30 330xd pre lci. Na aute sú nahodené svetla bmw adaptive led lci. Chcel by som vedieť či by sa dalo dorobiť vyrezávanie ako v lci modely. Plus vymeniť navi Business za Nbt
Odpoveď: Pozrem sa na to,ale jednoduché to nebude, to znamená že ani lacné...BMW 3 Series Touring F31330dxDrive N57D30O1 190kW - Čas: 07.03.2024 19:38:28 Otázka: Zdravím , bude vadiť , keď na miesto 275/30 r20 si dám na zadne disky 275/35 r20 ? Ďakujem
Odpoveď: Zdravím, nedoporučujem rázne, lebo zničíte xdrive, a niektorý differenciál možno.....tie zadné by boli vyššie o 27mm ako predné pri tomto rozmere....BMW 5 Series Touring G31520dxDrive B47D20O0 140kW - Čas: 02.03.2024 15:04:43 Otázka: Zdravím, mam taky problém ze keď otvorim veko na dolievanie oleja tak tade pod tlakom ide dym a cez odmerku oleja až prska olej. v čom môže byť problém ďakujem
Odpoveď: Môže aj nemusí...skúste priložiť papier na otvor či bude mať tendenciu ho pretláčať....BMW 3 Series Sedan E90325d M57D30U2 145kW - Čas: 28.02.2024 13:55:03 Otázka: Zdravím, v hadici na odvetranie kľukovej hriadele bolo po odpojení pomerne dosť oleja. Môže isť o vadný PCV ventil ? Auto na diagnostike nehádže žiadne chyby.
Odpoveď: Nejaký olej tam vždy bude.....záleží ako veľmi sa stráca....BMW 3 Series Touring E91320d N47D20O0 130kW - Čas: 26.02.2024 21:05:15 Otázka: Zdravim vas. uvazujem o kupe f10 530d 180kw najazd 330tis vyčistené dpf ,pravidelne menené oleje filtre, vymenené rozvody pri 300tkm, kládky remenice,čerpadlo olejove ,ojnicne ložíská, žhaviče,tlmiče,novšie Egr po zvolávačke, mechanická dekarbonizácia atd .. cp4 menene pri 200tis... mam sa niecoho bat pri tych km? nazory po internete ohladom tohto motora sa lisia no prevlada VIAC NEGATIVNYCH no mam strach ze kupim auto v ktorom po par mesiacoch bude treba opravovat motor kde sa suma vysplha na extremne cisla (kluka atd .. )
Odpoveď: Ja by som auto po takejto oprave nikdy nekupoval....Tie opravy nikdy dlho nevydržia.....BMW 5 Series Sedan F10530d N57D30O0 180kW - Čas: 22.02.2024 09:07:55 Otázka: Dobrý deň, nájazd 272000km. Pri jazde z kopca a bez pridávania plynu zo zadu počuť hluk až buchot. Len keď nepridávam plyn. Ďakujem.
Odpoveď: To treba pozrieť....či to ide od differenciálu alebo...BMW X3 - Sports Activity Vehicle E83 (LCI)X32.0d M47D20O2 110kW - Čas: 21.02.2024 20:18:39 Otázka: Zdravim Vas, mam 155 000km, odporucate vymenu rozvodov? Poprosim Vas aj o cenovu kalkulaciu. Dakujem
Odpoveď: Pomyselná hranica ak nieje hluk je 200tis km....kalkuláciu máte v maily....BMW X1 - Sports Activity Vehicle E84X1xDrive20d N47D20O0 130kW - Čas: 05.02.2024 22:23:38 Otázka: Zdravim, riesili ste uz na g20 problem s tym, ze na vodicovych dverach prestal fungovat panel na ovladanie okien/zrkadiel, nejde ambient podsvietenie na tych dverach a ani pamatove tlacidla sedaciek? Kdesi som cital ze to moze but modul zateceny v spatakoch. Stretli ste sa vy v garazi s tym?
Odpoveď: No treba vykonať testy a tým sa dá zistiť či to môže byť tým,alebo iným skratom…Osobne som to neriešil,ale iné rôzne hlavolamy áno…. - Čas: 05.02.2024 10:24:37 Otázka: Tak chlapi, isiel som na to priliz komplikovane, aj zdanlivo ``dobra`` baterka, nemusi byt tak dobra ako sa na prvy pohlad zda, od predchadzajuceho majitela som vyzistil ze baterka v aute mala 5+ rokov, po premerani mala 12.5V.. masinu na zatazovy test nemam, tak som skusil prehodit z freelandra, mala o 40A mensi startovaci prud a 85Ah ale multimeter ukazal 12.75V tak som vyskusal a voala, je sice 10stupnov u nas ale naskocilo bez zavahania a nezdochlo :) snad niekomu niekedy tato informacia pomoze
Odpoveď: No verme že to bolo ono....BMW X3 - Sports Activity Vehicle E83X32.0d M47D20O2 110kW - Čas: 04.02.2024 19:40:40 Otázka: Dobry vecer, mam taky problem, ze ked je motor studeny po prvom nastartovani zdochne, niekedy aj po druhom (startujem uz s nohou na plyne) tak ako prve som skusil dat vymenit zhavice, jeden bol vraj K.O. , ale aj tak to auto nastartovalo na prve pretocenie kluky, este pred vymenou zhavicov bolo 0.5 stupna nad nulou a auto ostalo nastartovane po prvom raze (ale to sa stalo len raz), po vymene zhavicov bolo dnes u nas 8 stupnov a zase ta ista klasika, nastartovalo na 2-3 krat, palivac som vymenil + olejovy + vzduchovy + kabinovy, odvetranie kluky uz je vymeneny za separator, nalial som tam liqui moly 5144 v pomere 1:300 ako pise vyrobca, ked je auto teple, bez problemov, (mam este freeladnera 1 M47 204D3 a s tym som nikdy taky problem nemal a motor ma 270k, avsak EGR uz je davno vonku z toho auta) co som este na tom BMW vyskusal, tak som zhodil vakuovu hadicku z EGR a ustami som dokazal stale cucat vzduch do seba, resp aj zo seba do hadicky aj ked velmi tazko ale niekde to unika) nemozu to sposobovat napriklad aj tie virive klapky? popripade neaky senzor? MAP senzor v sani? ziadna kontrolka motora nesvieti, antishudder valve pred EGR? pomoze vyhodenie EGR a zaslepenie tych klapiek? na budikoch mi prave skocilo 200 000 km, dakujem za akukolvek odpoved
Odpoveď: Klapky zaslepiť určite, padajú do motorov, hlavne týchto.....BMW X3 - Sports Activity Vehicle E83X32.0d M47D20O2 110kW
- 1
- 2
- 3
- 4
- ...
- Posledná strana
TT-SIMIK Blog
Dôležité a užitočné info o BMW
Tento blog píšem väščinou z vlastných niekoľkoročných skúseností z BMW a overených informácií.
OtvoriťZdiagnostikovaných áut
Vyservisovaných áut
Zodpovedaných otázok
Počet rokov z BMW
Kontaktný formulár
Kontakt
BMW SERVIS TT-SIMIK
Rady cez telefón neposkytujem ! Prosím použite na to poradenstvo, prípadne E-mail.
Servis,diagnostika, konzultácie sú iba na objednávku. Mimo objednávky nebudete vybavený.
Pon-Pia 9:00 - 17:00
Telefón
+421 917 741 480
E-mail:simikservis@gmail.com
TT-SIMIK s.r.o.
IČO: 55807291
DIČ: 2122102081
IČ DPH: SK2122102081