Do tejto sekcie môžete pridávať príspevky ohľadne problémov vašich BMW. V čo najrýchlejšom čase vám budeme odpovedať.

Pre odoslanie dotazu je potrebné mať zapnutý JavaScript

Meno:     E-mail:     

Dotaz:

Nezobrazuj e-mail  

 

Dotazy

Oznam: Nakoľko mám problém z kapacitou v guestbooku(príspevky), ktorá je obmedzená na cca. 600 príspevkov, tak som nútený staré príspevky zálohovať a premazávať!
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - next> - last>>
Odoslané od Maros dňa April 12, 2019 - 09:30 pm
Zdravím
Dnes sa mi na e60 530D stalo toto došiel som z diaľnice pupka kontrolka chladiacej po asi 15 km som parkoval auto a od motora šiel dym a vytiekla chladiaca
Následne som dolial aby som došiel do servisu
Pri ceste di servisu to znova začalo smrdieť a následne odletelo kolecko od nejakého ramena vrchný mal vôľu (keď odletel dymyl)
Moja otázka je čo to spôsobilo a či sa mohol poškodiť aj nejaká motorová časť či samotný motor. A akú hotovosť si pripraviť na servis a hlavne čo sa stalo
Som ešte z toho rozrušený (následne som už volal odtahovku)
Za skorú odpoved vopred Ďakujem mail: soltismaros@gmail.com
Odoslané od Radec dňa April 08, 2019 - 05:21 pm
Dobrý deň pán Šimík,

mam na Vás otázku. Jedná sa o E60 2004 530D čo môže spôsobovať trasenie volanu pri brzdení? Kolesá vyvážené, vyrovnané zimné aj letné. Vymenené predné aj zadné brzdy. Trasenie začína najviac ked idem okolo 100 km/h a začnem jemne brzdiť, čím stláčam viacej pedál tym je trasenie intenzívnejšie (pedálom netrasie). Keď stlačím pedál este silnejšie tak ako keby prestane triasť. Pri povolovaní pedálu zasa začína trasenie (ked pustím brzdu všetko ok). Pri dobrzďovaní na červenú, keď tlačím na pedál konštantnou, nemeniacou silov, cítim ako auto spomaluje a potom zrýchli a spomalí a zrýchli až kým nezastane....

Ďakujem za odpoveď

Odpoveď: Ak ste nepoužil originál kotúče tak to môže byť tým, ak sú original, tak potom nejaká vôla v náprave....
Odoslané od Erik dňa April 08, 2019 - 05:20 pm
Zdravím, pri vytočení volantu naplno doľava, ale niekedy aj doprava niečo chrčí v podvozku. Myslel som, že by to mohol škrieť nárazník o gumu, ale vyzerá, že to tak nie je. Čo by to prosím mohlo spôsobovať? Ďakujem.

Odpoveď: Ak to je zvuk bzučania tak možno servočerpadlo, ak iný zvuk tak neviem bez počutia...
Odoslané od Marian dňa April 02, 2019 - 12:43 pm
Dobrý deň, chcem sa spýtať na BMW 520i 125kw začína mi preblikávať červená olejnička pri zastavovaní a pri pridaní plynu sa zhasne.Stále vypisuje slabý tlak oleja. Tlak oleja je v poriadku. 600 otáčok 0,5 bar 2000 otáčok skoro 4 bar. Čidlo je menené filter MAN a olej 5w40 VATOIL. Separátor som ešte nemenil. V servise povedali, že to s tým nemá nič spoločné. Môže to byť olejové čerpadlo? Ďakujem za odpoveď.

Odpoveď: Skúste otvoriť víčko pre nalievanie oleja keď to začne robiť, či kontrolka zhasne,ak áno tak je upchatý separátor z hadicami...riešil som to viac krát...
Odoslané od Ján dňa April 02, 2019 - 12:41 pm
Dobrý deň, chcel by som sa spýtať či sa dá vypnúť zvuk pri zamknutí a odomknutí BMW X3. V nastaveniach sa dá vypnúť iba bliknutie smeroviek ale to by som chcel mať zapnuté.

Odpoveď: Áno viem to vypnúť cez programovanie..
Odoslané od Ale dňa April 02, 2019 - 12:41 pm
Dobry den, potreboval by som radu, mam e91, a rano dojdem k autu nejde central, tak otvoril planzetou, naštartovať ide, hned ako nastartoval mi zobrazilo co nikdy teplotu a cas vo americkej verzi(a.m. A teplotu F) to ukaze pri nastartovani, potom sa to zmení na normalne, ako bolo europsky cas a stupne celzia. Potom pojazdil, odchadzal vyskusal neslo zamknut, tak zas planzetou. Po hodinke dosiel vyskúšal islo, pojazdil chcel zamknut neslo, a tak dookola, raz to ide, raz ne vacsinou na vecer to ide. Moze byt ko ta dobijacia baterka vkluci? Kukalsom diversity modul, nieje zateceny, káblami som hybal mackal ci neskoci nic? Dakujem zaradu

Odpoveď: No toto robieva kabeláž ale aj diverzity, treba to pozrieť komplexne...
Odoslané od 2dado1 dňa April 02, 2019 - 12:39 pm
Dobrý deň, prosím o radu ohľadne motora n43b20 125kw, motor pri prvom štarte ráno keď spadnú otáčky na 600-700 začne triasť, vibrovať, pri pridaní okolo 1000 ide pravidelne aj za studena. Stratu výkonu nebadám. Iba nejaký čudný pazvuk pri jazde od 2500, ktorý po 3-4 minutách prestane. Auto sa asi trošku už zohreje. Pripisoval som to rozvodom, ale tie by asi hučali stále, alebo nie? Ďalšia vec je, že po rýchlej jazde pri zastavení vyskočí hláška nízky tlak oleja, pri vypnutí a zapnutí motora zhasne, olej sa netratí ani cez palubný počítač, ani olej nikde nevidno pod kapotou. Diagnostika hlási: staticka, regulace tlaku oleje
Katalyzátor DeNOx zasírený. Sviečky a cievky menené 1/2018. Na bmwklube som našiel podobný dotaz, užívatel odporúčal na nizky tlak oleja výmenu dielu: 11 41 7 584 990
V prípade potreby môžem zaslať celkový výsledok z diagnostiky.

Odpoveď: Ak píše už tlak oleja a zvuk ráno je presne predpoveď rozvodov...
Odoslané od Ševčík Rudolf dňa March 21, 2019 - 02:42 pm
Mám 320i E 92 motor N43, projdu emisemi na STK pokud zaslepím EGR ventil .
Děkuji

Odpoveď: Ano, ak sa urobí aj softwarová úprava...
Odoslané od Xwege dňa March 21, 2019 - 02:41 pm
Zdravim, E90 330D pri vymene snimaca kluky - je nutne davat dole starter? Pripadne ako ho co najjednoduchsie vymenit? vyzera to byt celkom pruser..

Odpoveď: Povedšine áno, ale občas sa to dá aj bez toho, ale treba daváť pozor na ten imbus, ak sa pretočí tak nastáva problém..:-)))Je to vždy 50:50....
Odoslané od Peter Hudak dňa March 21, 2019 - 02:40 pm
Ahoj
Idem aj ja kupit leto dvojrozmer na xdrive a rad by som sa opytal ze ake pneu odporucas, aby tam nebol problem s rozvodovkou. V TP mam zapisane na R 17 disky 225/45/R17 a do zadu 255/40/R17. Zvazujem Continental Premiumcontact 6, nech je rovnaky tip pneu v predu aj v zadu, Rozdiel bude iba v rozmeroch. Sirky diskov su 8J a 8,5J - presne podla TP. Alebo kaslat na dvojrozmer a dat tam 17 kolesa a 225/45 v predu aj v zadu a vybavene ?
Dakujem za odpoved.

Odpoveď: Ako som písal na klube, najlepšie je držať sa predpísaných rozmerov!!Zlý rozmer pneu a nespravávne ET ničí xdrive...
Odoslané od Aisee dňa March 21, 2019 - 02:39 pm
Zdravim separator som nemenil,iba olej,filter,spätné ventily,elektromagnetické ventily. Auto za studena cca 2 minuty ide ok ale potom zacnu kolisat otacky a zhasne.tlak oleja pri pridani klesa pod 0,3baru.

Odpoveď: Neviem čo by to mohlo, byť, tieto motory nemávajú s tým problém...
Odoslané od Aisee dňa March 08, 2019 - 11:18 am
Zdravim potrebujem poradit ohladom tlaku oleja ide o auto bmw e60 525i oznacenie motora N52.prikladam link na video https://youtu.be/zWK_zG8iHXU

Odpoveď: V prvom rade je ten merák veľmi daľeko, auto má nejaký problém z mazaním? Menil sa separátor?
Odoslané od marcel dňa March 08, 2019 - 11:14 am
Dobry den
Nakodoval som novy klucik na BMW 1, zrejme doslo k poklesu naptia baterie a vysvietilo chybu ELV, potrebujem to vyriesit..aky je postup...dakujem

Odpoveď: Skúsiť odpojiť batériu, potom resetnúť cez PC ak nepomôže tak výmena stĺpika,alebo emulácia funkcie zámku...
Odoslané od Fero dňa March 08, 2019 - 11:11 am
zdravim mam e91 po fl a brzdove svetla aj po vymene snimača polohy brzdoveho pedalu raz idu raz nejdu,preblikavaju ked stalcim zaroven spojku zhasnu tak isto tempomat/start stop/indikator radenia mam tam frm3r pl2 Max Brose ale nemam xenony vsetko ostatne fuguje ako ma

Odpoveď: A čo hlási diag??
Odoslané od Michal dňa March 08, 2019 - 11:09 am
Zdravím, mam BMW 118d(e87) rocnik 2006 90KW (280 000km), a mám taky problém, že počas jazdy mi občas zhasne motor, uplne sa vypne, po opätovnokm nastartovaní ide dalej akoby nič, chcem sa opytat kde môže byť chyba ?čo to môže sposobovať?

Odpoveď: Diagnostika niečo ukázala? Xy vecí to môže robiť...
Odoslané od Slavomír dňa March 04, 2019 - 11:06 am
Dobrý deň prajem ,

koľko by stála výmena rozvodovej reťaze bmw e90 r.2008 motor N47D20A win: WBAVG11090A291322
Ďakujem za odpoveď

Odpoveď: Odpoveď v maily..
Odoslané od patrik dňa March 04, 2019 - 11:05 am
dobry den dnes na mojom bmw 525d 2005 120kw mi zasvietila kontrolka motora a pise zvysene emisie aka chyba to moze byt ....moze to byt vzduchovy filter

Odpoveď: EGR ventil najpravdepodobnejšie...
Odoslané od Juraj dňa March 04, 2019 - 11:03 am
Dobrý deň, môžete mi poradiť, aký priemer majú záslepky sania u bmw 3 318d, e91, r. výr. 10/2006, 90kW/122PS, 22 mm, alebo 33 mm? Motor má nabehaných už 270000 km, a či je to potrebné naozaj zaslepiť, lebo dosť často počujem aj čítam, že sa môžu škrtiace klapky utrhnúť a poškodia po vsaní ventily, piesty atď.

Odpoveď: Toto auto nemá klapky...
Odoslané od Marek dňa March 04, 2019 - 11:03 am
Ahoj, pred nedávnom som tu písal že mám problém so stieračmi, reagoval si na to že to bude vlastne v pantografe stieračov. Chcem sa opýtať je potrebné vymeniť celý ten mechanizmus alebo to môžem aj "zrepasovať" ? Našiel som na internete nejaké opravné sady ktoré vlastne pozostávajú z nového silónového ozubeného kolieska do tohto mechanizmu. Má zmysel ísť do toho alebo to radšej vymeniť celé? ďakujem za radu.

Odpoveď: Ja by som dal nové, je to pracná robota, a dôležité stierače môžu vypovedať v najnevhodnejšej chvíli...
Odoslané od Juraj Úradníček dňa March 04, 2019 - 11:01 am
Dobrý deň,
Mám bmw e90 325d r.v.2007. Mávam opakovane problém s termostatom. V servise mi uz 3x menil termostat, pričom po vybratí vadného termostatu (posledné 2 kusy) mali odlomené plastové držiaky kovového telesa termostatu. Máte prosím vás skúsenosť s takýmto niečim? Či išlo o zhodu náhod, alebo tam môže byť iný problém?
Ďakujem za radu.

Odpoveď: Aká bola značka termostatu? Pri OEM sa ot nikdy nestalo, teda pokiaľ nemal aspoň 250tis km...

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - next> - last>>